title logo

Sembol Fal

Çevrimdışı
teller profile
Eftelya
320kredi
4.5puan
Merhabalar hoşgeldiniz ben Eftelya. 3. Gözümün açık olması olayları daha net görmemi sağlıyor. Detaylı bakım isteyen herkesi bekliyorum.
Devamını Gör
1000fal baktı · 8yıldır üye
0kişi sırada
Fal Türü Seçiniz (7)
YORUMLAR (4.5/5)
18 gün önce

3 soru sorma hakkin var, yorumundan sonra sorulara asla yanit vermiyor ve fali sonlandiriyor, asla begenmedim bir falci soru sor demez.

18 gün önce

Muhteşemmm

18 gün önce

ablam mukemmmel bi yorumcu

18 gün önce

Çok teşekkür ederim

20 gün önce

20 gün önce

20 gün önce

çok detaylı bakım yapıyor, tekrar tekrar görüşmek üzere 💕🙏

22 gün önce

22 gün önce

Çok teşekkürler

23 gün önce

1 ay önce

1 ay önce

1 ay önce

Umarım çıkar

1 ay önce

⭐️❤️⭐️

1 ay önce

💜💜

2 ay önce

Harika

2 ay önce

Çok güzel yorumluyor

2 ay önce

💜💜

2 ay önce

2 ay önce

Enerjisi harika bayıldımm

2 ay önce

cok guzeldi bebegim geldigim en iyi falci diyebilrim

2 ay önce

2 ay önce

2 ay önce

2 ay önce

Şiddetle tavsiye edıyorum kimsenın bilmedigi detayları biliyor görüyor herzaman hisleri muazzam

2 ay önce

Güzel şeyler söyledi. Söylediği zamanı bekleyeceğim

2 ay önce

💫🌺

2 ay önce

harika dedikleri insalkah her dedigi olur

2 ay önce

2 ay önce

2 ay önce

💜💜💜

2 ay önce

Tesekkurler

2 ay önce

gerçekten detaylı yorumladı, çıkarsa tekrar gelicem, 💕🙏

2 ay önce

2 ay önce

Muthıs dogruydu hepsı

2 ay önce

2 ay önce

2 ay önce

Bayıldım❤️⭐️

2 ay önce

Teşekkür

2 ay önce

çok netdi 💜💜

6 ay önce

11 ay önce

11 ay önce

1 yıl önce

1 yıl önce

1 yıl önce

1 yıl önce

Çok güzel bakıyor.Ayrıntılı

1 yıl önce

1 yıl önce

🥰🥰

1 yıl önce

1 yıl önce

1 yıl önce

1 yıl önce

Mükemmel bakıyor.

1 yıl önce

Insallah söyledikleri cikarsa 5e tamamliyam🙏❤️

1 yıl önce

1 yıl önce

1 yıl önce

1 yıl önce

1 yıl önce

1 yıl önce

Her zaman gelmem arada bir gelirim fakat her ne dedi ise de çıkar kredisine göre çok çok güzel bakım yapıyor 🙏her keze tavsiye ederim 🤲🙏❤️

1 yıl önce

3 soru hakkınız oluyor ve buna göre fal bakılıyor bilginiz olsun. Onun dışında sorularımı verdikten sonra tutarlı doğru yorumlama yaptı tabi soru almadan yapan kişiler de var mı var kişiye göre değişiyor tatlı birisi

1 yıl önce

Cok genellemeydi sorularima tam cevap alamadim

1 yıl önce

1 yıl önce

1 yıl önce

Güzel bir sohbetti teşekkür ederim lütfen gelenler önyargılı gelmesin harika biri kendisi, sevgilerimle🌸🌸🌸🌸🌸

1 yıl önce

Tereddüt ederek gelmiştim evet üç soru üzerinden bakım yapıyor ama çok güzel yorumluyor bence herkese tavsiye ederim💗💗

1 yıl önce

🌹🌹🌹🌹

1 yıl önce

Nokta atışlı 🥰

1 yıl önce

1 yıl önce

1 yıl önce

1 yıl önce

1 yıl önce

1 yıl önce

1 yıl önce

faldan ziyade kendi fikrini ve analizlni söyledi yani fal bakimi gibi degildi... derdimi fal hiç bilmeyen birisine anlatsam oda boyle ayni kendi fikrini bana söyleyebilirdi...

1 yıl önce

1 yıl önce

1 yıl önce

🙏🙏🥰❤️❤️❤️❤️❤️Çok çok güzel yorumladı ❤️❤️❤️❤️

1 yıl önce

1 yıl önce