Sembol Fal

güzel bakti ama bu krediye icerigi azdi. cikarsa dedikleri tekrar gelecegim 😊
🌺💫
Çok güzel ve detaylıydı
ilk kez geldim herşeyi bildi cok memnun kaldım 💜💜💐
🙏🥰🌹💕
Harika
Çok çok iyi 👍 💯 tavsiye
gerçekten iyi yorumcu, tekrar görüşmek üzere 💕🙏
❤️❤️❤️
Ablacım hep güzel şeyler söyledin inşallah söylemediğin güzel şeyler de olsun 💕🙏🏻…oldu.
söylemeden herşeyi bildi coksagol müthiş biri
Efsane ötesi gerçekten hiçbir şey anlatmadan bütün hayatımı bildi🤭
tekrar görüşmek üzere 🙏💕
Çok beğendimm 👍👍👍 hiç bilgi sormadan nokta atışı
Emeğine sağlıkk harikaydııı çok memnun kaldım
Çok çok iyi tavsiye ederim
Canım❤️
❤️❤️❤️❤️❤️
Çok tatlı ve çok güzel baktı ❤️❤️❤️
Muhteşem Ayrıntılı ve emek verilen gerçek bir bakımdı.
Ayrıntılı bir bakımdı. Nokta atışları ile hayatıma ışık tuttu.
Ben beğendim, gayet guzel değindi. Enerjisi ve uslubu da cok sıcak. Teşekkürler 🙏
İlk defa geldim ama çok başarılı nokta atışları var işallah dedikleri çıksın yine geleyim
Çok üzgünüm yazılan gibi değildi.hem bekletti, hem de gerçekten çok yüzeyseldi.
nokta atışlar vardı, gerçekten etkilendim, görüşmek üzere🥰
cok guzel yorumcu insallah dedikleri olur
çok güzel açıklayıcı bir faldı, kendisi de kibardı.teşekkürler
💫🌼
canım ablam yine muhteşem hisleriyle 🙏🧿💕 çok seviyorum seni
Aylar sonra müthişşşşş bir yorumm inanılmaz isabetli şok oldum gerçekten inanılmaz ya 🙏🙏🙏
çok tatlı ve ilgili güzel haberlerle tekrar görüşeceğiz 💙🙏
çok tutarlı uzun uzun çok guzel baktı ve bildi baya şeyi umarım verdiği tarihler ve dediklerinde olur agziniA yüreğinize sağlık 🙏❤️
Teşekkürler
4-5 figür gösterdi, yorumlamaya calıştı..fakat öngörü veya sezgi diye birşey yoktu.. ha komşu bakmış “bakalım falında ne çıkmış diye
Bu sefer olmadı üzgünüm
Her şey için teşekkür ederim. hoscakalin
Pişman olacağınız bir falcı değil :)
süper çok iyi Yusuf ak..
emeğinize yüreğinize sağlık...
yine herzamanki gibi cok güzeldi ❤❤
berbat sallamasyon
Benim falımda cok birsey çıkmadı ama gercekci bir bakımdı
tekrar görüşmek dileğiyle cemrecim:) çok netsin;) sevgiler...