title logo

Sembol Fal

Çevrimdışı
teller profile
Astro Işık
170kredi
3.8puan
Astro Işık. Yıldızların fısıltısını duyan, kartların dilini çözen, sezgileriyle yol gösteren bir ruh rehberi…Astro Işık için fal bakmak bir meslek değil, doğuştan gelen bir yetenek. Küçük yaşlardan beri güçlü sezgilere sahip olan Astro Işık, tarot kartları, astroloji ve enerji okumalarıyla insanların hayat yolculuğuna ışık tutuyor. Onun bakışında sadece gelecek değil; geçmişin izleri ve kalbin sakladıkları da var. Her danışanına özel, derin ve nokta atışı yorumlarıyla bilinir. Aşk, kariyer, ayrılıklar, barışmalar… Cevap aradığın ne varsa, kartlar Astro Işık’ın ellerinde konuşur. Gerçeği duymaya hazır mısın? Kader sandığın şey aslında seçimlerin olabilir…Astro Işık – Yıldızlardan gelen mesajın tercümanı.
Devamını Gör
76fal baktı · 1yıldır üye
0kişi sırada
Fal Türü Seçiniz (7)
YORUMLAR (3.8/5)
4 ay önce

4 ay önce

4 ay önce

🌹🌺

4 ay önce

Her soruya tek tek cevap verdi çok ilgilendi denemenizi tavsiye ederim

4 ay önce

Çok nazik, isabetli ve tatlı bir enerji. Denemelisiniz!

4 ay önce

4 ay önce

4 ay önce

gerçekten biliyor, tekrar görüşmek üzere💕

4 ay önce

4 ay önce

İlgili net açıklayıcı 💯💯

4 ay önce

11 ay önce

Çok tutarsızdı kredinize yazık ya gerçekten toplam 2 paragraf net bişey yok

11 ay önce

Gerçekten çok iyi ve pozitif enerjili birisi arkadaşım başka birini önermişti ama iyi ki ışık hanıma baktırmışım ✨

11 ay önce

11 ay önce

Hic bir sey bilmiyor.Pisman oldum baktirmasaydım keske

11 ay önce

11 ay önce

11 ay önce

11 ay önce

muhteşem yorumlarınız bu kadar mı doğru cikar

1 yıl önce

1 yıl önce

çok kısa bakıyor cok genel şeyler söylüyor asla tavsiye etmem

1 yıl önce

cok güzel bakdi sagolsun🥰❤️🌹

1 yıl önce

1 yıl önce

1 yıl önce

1 yıl önce

Falıma baktığınız için çok teşekkür ederim. Söyledikleriniz hem isabetli hem de moral vericiydi. Gerçekten çok memnun kaldım, emeğinize sağlık

1 yıl önce

1 yıl önce

1 yıl önce

1 yıl önce

Guzel !

1 yıl önce

Berbat yeni gelen yorumculara bakım göndermeyin bence ben söylemeden hiç bişey bilmedi koskoca fincanda hiç mi bişey göremedin

1 yıl önce

1 yıl önce

1 yıl önce

1 yıl önce

Çok başarılı

1 yıl önce

1 yıl önce

Kısa ve öz !

1 yıl önce

1 yıl önce

1 yıl önce

-1 veya 3 gün desen anlardım. Berbat ! Enerjimiz asla uyumlu değil

1 yıl önce

Bugün bana baktığınız fal için çok teşekkür ederim. Yorumlarınız hem çok isabetliydi hem de içimi rahatlattı. Hislerinize, enerjinize ve öngörünüze hayran kaldım. Emeğinize ve güzel enerjinize sağlık.

1 yıl önce

1 yıl önce

1 yıl önce

Çok kısa ve saçma 3 soru sor bitti hemen faladdin hem daha iyi hemde uzun bakıyor beğenmedim bir daha gelmem

1 yıl önce

1 yıl önce

1 yıl önce